Warunki dostawy zwrotu i reklamacje
Uwaga!!!
Po dostarczeniu naszego towaru kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia jego stanu. Roszczenia w wypadku uszkodzeń będą uznawane tylko w przypadku sporządzenia protokołu na miejscu w chwili dostawy. Nasz kurier podejmie dwie próby darmowej dostawy. Każda kolejna dostawa jest płatna 100 zł brutto.
Zwrot towaru
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje na rzecz nieprefabrykowaną, czyli wykonaną według specyfikacji konsumenta lub służącą zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb. Wszystkie nasze lustra wykonywane są na indywidualne zamówienie klienta, w związku z tym są wyrobami nieprefabrykowanymi i nie podlegają zwrotowi zgodnie z Art. 38 pkt 3 Ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r.
Reklamacje
Reklamacje wysyłać należy pod adresem mailowym: reklamacja@adlumi.pl
Otrzymany towar należy rozpakować i sprawdzić w obecności kuriera. W wypadku stwierdzenia uszkodzeń wyrobu należy sporządzić i podpisać protokół. W innym przypadku roszczenie nie będzie uznawane.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową. Niezgodność musi istnieć w chwili wydania towaru kupującemu. Odpowiedzialność ta dotyczy sytuacji, gdy towar w momencie wydania ma wady lub nie spełnia obietnic sprzedawcy.
Jak złożyć reklamację:
- Wypełnić dokument reklamacyjny dostępny na stronie www.adlumi.pl.
- Przesłać go na adres mailowy reklamacja@adlumi.pl wraz z załączonym skanem dokumentu zakupu oraz fotografiami ukazującymi uszkodzenia.
- W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeśli z przyczyn niezależnych od producenta wymiana lub naprawa będą niemożliwe, kupujący otrzyma zwrot pieniędzy za uszkodzony towar lub propozycję wymiany na inny.
- Koszty przesłania reklamowanego towaru ponosi Klient. Wysyłki za pobraniem nie będą odbierane.
- Reklamowany produkt należy wysłać na adres: ………………………..
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W razie braku możliwości rozpatrzenia w tym terminie poinformuje klienta o nowym terminie.
Nierozpatrzenie reklamacji w terminie wskazanym w punkcie 5 nie stanowi o jej uznaniu przez Sprzedawcę. Aby reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia, musi być wysłana listem poleconym lub mailem na adres: reklamacja@adlumi.pl.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji:
Kupujący będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o dostępie do procedur znajdują się na stronie: www.uokik.gov.pl w zakładce 'Rozstrzyganie sporów konsumenckich'.
Pielęgnacja luster
Aby uniknąć uszkodzeń, zadbaj o odpowiednią pielęgnację naszych luster. Do czyszczenia używaj miękkich szmatek lub ręcznika papierowego. Stosuj ciepłą wodę lub środki do czyszczenia szkła o neutralnym odczynie pH 7. Unikaj środków kwaśnych i zasadowych zawierających amoniak, ocet lub kwasy.